[WLANnews] Fwd: [nodewatcher] Wireless community networks starting developing together

Manuel Munz manu at somakoma.de
So Apr 15 16:37:30 CEST 2012

Hi,

das ist vermutlich auch für andere interessant, daher erlaube ich mir
mal das etwas weiter zu verbreiten. Bessere Zusammenarbeit, doppelte
Arbeit vermeiden. Das predige ich ja schon lange. Hoffen wir mal dass da
was bei rauskommt.

Grüße, Manuel

[...]
From: Mitar <mitar at tnode.com>

Hi!

At Battlemesh V5 many wireless community networks decided to start
collaborating on common tools needed in their networks. One such common
tool is also a node database. A mailing list for coordination of this
and similar efforts has been created and you are all invited to join: