Archer C50 v4

Christian Dresel freifunk at dresel.systems
Mo Okt 10 16:52:03 CEST 2022

Hallo Namensvetter

einfach bei OpenWRT lesen:
https://openwrt.org/toh/tp-link/archer-c50#v4_installation_instructions

Log into the TPlink's stock firmware Web GUI at 192.168.0.1;
Flash the router with 'boot.bin';
After the router restarts, log into LuCI at 192.168.1.1;
Download the latest stable release:
tplink_C50-v4-squashfs-sysupgrade.bin (linked above, in the “Downloads”
section). Use LuCI to install the sysupgrade file, untick the 'Keep
Settings' check box.

beim letzten Schritt wird mit hoher Sicherheit auch unsere sysupgrade
Firmware funktionieren. Diese magische boot.bin scheint es hier zu geben:

https://www.dropbox.com/sh/2j6v8b8gjafcal2/AABcCZ56zQ4nxXu15fMTHhODa?dl=0
https://www.dropbox.com/sh/l83r4uxv9frz5f5/AABghWXLSAFB7Ci7CqnjFIcZa?dl=0

Gruß

Christian