RE: WR841 Umrüstung

Adrian Schmutzler mail at adrianschmutzler.de
Mo Jul 1 18:21:34 CEST 2019

Just had a look into OpenWrt:

While we still would need to adjust OpenWrt locally in FF firmware, from a technical point of view it would be very easy (unless I overlooked something).

Flash layout for those old TP-Link devices seems to be predefined, so one would just replace the partition-symbol for 4M with 8M or 16M.

However, I still do not know how this would be flashed to the virgin chip in the first place.

Ach kacke, jetzt hab ich das auf Englisch geschrieben, das übersetze ich jetzt nicht nochmal.

Beste Grüße

Adrian