Informationen Aufbau Freifunknetz

Karsten von Hornbostel kaback at googlemail.com
Do Okt 15 10:28:05 CEST 2015

Hi,

vielleicht noch als Ergänzung, viele erfurter Freifunker sind halten
sich auch im IRC Kanal des Erfurter Hackerspaces auf:
https://webirc.hackint.org/#bytespeicher

Wann welche (Freifunk-)Veranstaltungen im Erfurter Hackerspace laufen,
kann man auch im Veranstaltungskalender einsehen:
http://www.technikkultur-erfurt.de/bytespeicher:start

Karsten

Am 15. Oktober 2015 um 06:17 schrieb Daniel "Alphawolf" Münnemann
<alphawolf at wolfsystems.eu>:

> ---

**** Disclaimer: ****
By sending an email to ANY of my addresses you are agreeing that:
1. I am by definition, "the intended recipient"
2. All information in the email is mine to do with as I see fit and
   make such financial profit, political mileage, or good joke as it
   lends itself to. In particular, I may quote it on usenet.
3. I may take the contents as representing the views of your company.
4. This overrides any disclaimer or statement of confidentiality that
   may be included on your message